הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

דחויי או ראוי – זו בחירה שלך

מרצה: נאור זילברמן

נאור זילברמן, שחקן, יוצר ובעלי סטודיו למשחק מול מצלמה בהרצאה אישית, כנה, חושפנית ומלאת תובנות לחיים.
בהרצאתו מספר נאור על הדרך אותה עבר החל מגיל 15, עת היה ילד שמנמן שמבין שמשהו בפנים אצלו קצת אחר בעוד חבריו מנהלים מערכות יחסים, אי הקבלה הן של הסביבה והן של המשפחה הקרובה ועל מערכת היחסים בגיל 18 עם גבר שמבוגר ממנו ב 13 שנים , מה שהוביל להתנגדות קשה של הוריו ועזיבה של הבית.

כל אלו גרמו לנאור להרגיש דחוי ,לא ראוי וללא תמיכה מאף גורם.

נאור מגולל את קורות חייו מרגע השבר, דרך ניהול צוותי בידור באילת, לימודי משחק בבית צבי( שם רומזים לו" להיכנס לארון" על מנת לא לפגוע בקריירת המשחק, מה שהוביל ל 11 שנות שקר והסתרה), ההתמכרות לאלכוהול ועוד.
שנתיים של טיפול פסיכולוגי בגיל 40 הביאו לשינוי חד בתפיסה , העצמת הערך העצמי ופיתוח יכולת להפוך מאדם דחוי לאדם ראוי.

השינוי בתפיסה, העצמת הערך העצמי והיכולת של נאור להפוך מאדם שמרגיש דחוי לאדם ראוי גרמו לנאור לשנות את חייו ואת הדימוי העצמי. כיום נאור מנהל זוגיות של 8 שנים עם בן זוגו, עימו התחתן לאחרונה מול 500 איש ובימים אלו הם בתחיליתו של תהליך פונדקאות בארגנטינה.

ההרצאה של נאור מדברת על ערך עצמי והחשיבות שלו. על היכולת שלנו להעצים את עצמנו ולהיות ראויים בלי רגשות אשם על מי שאנחנו. נבין את הבחירות שאנו עושים, את סולם הערכים שלנו כחברה, נתמקד בקבלת האחר וכמה ההשפעה של דחייה יכולה להשפיע על אותו אדם למשך שנים.

ההרצאה נוגעת בנפש האדם וביכולת שלנו להכיר ולאהוב את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו. נלמד כיצד לדייק את הרצונות שלנו, לבחור פעולות נכונות ויחד נצליח להתגבר על כל מכשול. ההרצאה תגרום לבני הנוער להסתכל על החיים ועל החברים שלהם לשכבה קצת אחרת.
בלי שיפוטיות ולהיות יותר פתוחים ומכילים, עם המון חמלה, סבלנות, אהבה לזולת ובעיקר אהבה עצמית.

זוהי הרצאה חווייתית, מעצימה ומלמדת.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.