הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

ד"ר אמור עמוסי ניסן

אודות

ד"ר אמור עמוסי היא מוזיקאית וחוקרת בתחום החינוך המתמחה בפיתוח מצוינות בחינוך תוך שיפור כישורים קוגניטיביים רגשיים וחברתיים.
את התואר הראשון שלה בהוראה בהתמחות ניצוח קיבלה אמור ממכללת לוינסקי ואת שני התארים שלה השני והשלישי קיבלה מהפקולטה לחינוך של אוניברסיטת בר אילן.
לאחרונה חזרה מפוסט דוק' באוניברסיטת קולומביה ניו יורק ועתידה לפרסם מאמר בקרוב אשר מתעסק בניתוח עלות אפקטיביות בחינוך שנבחנה על ידי תכנית מוזיקה ומצאה כי השפעת התכנית שיפרה את כישוריהם הקוגניטיביים, הרגשיים והחברתיים של משתתפיה.
בפברואר 2022 אמור הרצתה בכנס CIES ( הארגון לחקר החינוך הבינלאומי ההשוואתי ) וזכתה בפרס עבור עבודת הדוקטורט שלה.

אמור היא בעלת ניסיון רב בעולם המוזיקה ובעולם החינוך המוזיקלי. לימדה והובילה פרויקטים חינוכיים בבתי ספר, בתיכונים, בקונסרבטוריונים ובמרכזים מוזיקאליים.

בעולם המוזיקה אמור היא זמרת, פסנתרנית ומנצחת שהופיעה עם מיטב אמני ישראל לאורך השנים (לדוגמא צביקה פיק), עובדת עם הרכבים מוזיקאליים, תזמורות סימפוניות ותזמורות ביג בנד בארץ וברחבי העולם.
לפני מס' חודשים אמור חתמה עם חברת תקליטים ידועה בלונדון ובקרוב תחל העבודה המשותפת.

ד"ר אמור עמוסי ניסן

במשך השנים 2013-2018 אמור שמשה כמנהלת תכנית "מצוינגב" באילת, תכנית ממשלתית, וניהלה את תכנית המוסיקה בכללותה, עבדה בשיתוף פעולה מול גופים ממשלתיים כגון המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והרשות לפיתוח הנגב.
תפקידיה כללו בניית תכניות ופרויקטים חינוכיים בתחום המוזיקה לכלל קבוצות הגילאים מגן-י"ב בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמלי, ניהול הובלת צוותים חינוכיים, וניהול תקציב שנתי.

בשנים 2018-2020 אמור זכתה במכרז ומונתה למנהלת מחלקת החינוך ברשות לפיתוח הנגב מטעם המשרד לפיתוח פריפריה נגב גליל.
במסגרת תפקידה אמור ניהלה את תכנית "מצוינגב" בכלל יישובי הנגב, בנתה והובילה מאות תכניות ופרויקטים לפיתוח מצוינות בתחום המוזיקה המדעים, המנהיגות הספורט והתיאטרון. כמו כן, אמור בנתה תכניות מצוינות חדשניות שנקראו "נגב קוד" ו "נגב סל" אשר גם הן פעלו בכלל יישובי הנגב – בקהילות יהודיות וערביות.
במסגרת תפקידה אמור קידמה והקימה שיתופי פעולה בין עירוניים אשר כללו שילוב של מגזרים ודיסציפלינות והניבו תוצאות יצירתיות ומיוחדות.

בשנים האחרונות אמור שימשה כסמנכ"לית בחברה פרטית שפתחה תכנים חינוכיים באמצעות טכנולוגיות למידה.
כיום אמור משמשת כמרצה במכללת לוינסקי, כותבת מאמרים לכתבי עת בינלאומיים, מייעצת לחברות בתחום החינוך, משמשת כספקית של גפ"ן בתכניות חינוכיות שונות וכמובן שרה ומנגנת בהרכב שלה – Madame A ועם הרכבים שונים.

הרצאות

מרצים נוספים

מעוניינים בהרצאות של ד"ר אמור עמוסי ניסן? השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם!