הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

לארוז לך?

מרצה: עידית פליק

איך לגרום ללקוחות לקנות בלי למכור להם

קצת על התוכן

היכולת למכור היא יכולת חשובה בעולם העסקים והארגונים. לכל אלו שלא אוהבים למכור אך כן רוצים להגדיל את ההכנסות לעסק או לארגון – ההרצאה הזו בול תתאים.

מכירה בהגדרתה הפשוטה ביותר היא היכולת להכניס כסף לארגון או לעסק, אז למה לפעילות כל כך חשובה יש סטיגמה כל כך שלילית?!

התשובה נמצאת במילה עצמה, ״מכירה״.
כולנו יכולים לזהות את ההתנגדות למילה ״מכירה״.

במקום מכירה נעבור להתמקד בקנייה של הלקוח, וכדי שזה יקרה יש צורך לפתח איתו מערכת יחסים.

ממש כמו בדייט, גם לאינטראקציה העסקית יש שלבים שצריך לעבור – קודם חיזור ומשחק מקדים ובהמשך הצעות ומחירים.
כי במקרים שאין כימיה –  לא יהיה דייט שני…

נושאים נבחרים:

  • ההבדל בין מכירות במאה ה-20 לקניות במאה ה-21
  • כיצד נציג את עצמנו ואת המוצר, כך שהלקוח יוכל לקנות בקלות
  • מה נשאל את הלקוח, כדי לדעת אם יש התאמה בינו לבין המוצר או השירות
  • איך יוצרים מערכת יחסים שתשאיר טעם טוב בפה, ותחזיק לאורך זמן
  • מה עושים כשהמתעניין אומר לנו 'לא'!

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.