הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

להשיג WOW בשירות לקוחות – כיצד להפוך 'שירות' לחוויית לקוח שוברת שוויון

מרצה: יהודה מסינגר

בהרצאה זו מסינגר מקנה כלים ושיטות להפיכת כל מפגש, בין אם טלפוני או פרונטלי, לחוויית לקוח מנצחת שעושה את ההבדל בין לקוח מרוצה לבין לקוח נוטש.
זאת תוך דוגמאות כלי ושיטות מעסקיו השונים בהם הקים מערכי שירות מנצחים ומשפיעים, השמים דגש על בנייה ויישום נכונים של חווית הלקוח.
מסינגר מראה כיצד ניתן לטפל ביעילות בתלונות לקוח בצורה שתשיג לנו לקוח שבע רצון ואף לקוח ממליץ.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.