הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

מִתְחַזְּקִים – ניהול מבוסס חוזקות

מנחה: הילה טל מיטרני

על חלומות, קריירה ומה שביניהם 

"הטרגדיה האמיתית של החיים היא לא שלכל אחד מאיתנו אין מספיק חוזקות; הטרגדיה היא שאנחנו לא משתמשים בחוזקות שיש לנו." Buckingham & Clifton

האנושות עוסקת בכפייתיות זה מאות שנים בפגמים ובכישלונות: רופאים חקרו מחלות כדי ללמוד על בריאות, פסיכולוגים חקרו עצב כדי ללמוד על שמחה, יועצים בדקו את הסיבות לגירושים כדי ללמוד על נישואים מאושרים, בבתי-ספר עודדו כל אחד מאיתנו לזהות, לנתח ולתקן את נקודות התורפה שלנו כדי להתחזק.

פגמים וכישלונות ראויים אמנם למחקר, אך הם מלמדים אותנו מעט מאוד על חוזקותינו, לחוזקות יש אופי משלהן (מתוך הספר "גלה את חוזקותייך").

על פי גישת החוזקות, כישרונותיו של האדם הם קבועים וייחודיים ומרחב הצמיחה וההתפתחות הגדול ביותר של האדם הוא בתחומי חוזקותיו ולכן רצוי להתמקד בהן.

אחת ההשלכות המשמעותיות של ההתמקדות ופיתוח החוזקות והבאתן לידי מימוש היא תחושה של משמעות ואושר.

קהל יעד: מנהלים ואנשים בארגונים.

משך הסדנה: יום מלא.

תכנים:

  • גישת החוזקות, מהות, משמעות וכלים.
    נלמד לזהות את החוזקות האישיות שלנו בעזרת מילוי וניתוח שאלון גאלופ.
  • נכיר שפה בעזרתה נוכל לאתר ולפתח את החוזקות של האנשים שלנו.
  • נבין איך אנחנו, כמנהלים, יכולים להוביל תרבות ארגונית מבוססת חוזקותוכיצד נוכל לעודד את האנשים לזהות ולפעול מתוך החוזקות והכישורים שלהם.
  • בנוסף, כיצד נבנה צוות משלים חזק בעזרת איתור החוזקות הייחודיות והמאחדות של הצוות ואיך ניתן לשלב את הגישה והכלים בתהליכים ושגרות הניהול כמו: משוב, חניכה ניהולית, בקרה ועוד.


הסדנא מונה כ- 6 מפגשים ובה תקבלו כלים פרקטיים מתוך עולמות LICBT  תעסוקתי לפי מודל חמשת השלבים החל משלב של דיוק החזון התעסוקתי, הכרות שלנו עם עצמו, עד לחלק של שלב מיון, מערכת המכרזים, וכלים פרקטיים להפוך את החזון שלכם למציאות.

הסדנא מועברת כיום במחלקת הרווחה בצורן, גופים עסקיים, במשרד המדע, התרבות והספורט והן במשרדי ממשלה שונים ובאופן פרטי. 

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.