הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

נוירו מרקטינג – סדנת נוירופסיכולוגיה למחלקות השיווק והשירות

מנחות: פרופ' דניאלה קידר & יעל פיש

סדנת נוירופסיכולוגיה למחלקות השיווק והשירות המבוססות על מדעי המוח, להבנת המניעים להתנהגות צרכנית

 

מעל 85% מהחלטות הלקוחות מונעות על ידי רגשות, מודעים ולא מודעים.
Neuromarketing  "- מדעי המוח הצרכני", מספק כלים לניתוח המותג, מוצריו ושירותיו בכלל ערוצי השיווק והאינטרקציה, דרך נקודת מבטם של הלקוחות.

 

מטרת הסדנה היא לייצר שינוי תודעתי באמצעות מדע יישומי, ולחיזוק תקשורת מיטבית ומקדמת בין נותן השירות ללקוח.

שימוש בשפה רגשית הוא כלי נוירומרקטינגי שנועד לזהות ולנתח את הרגשות של הצרכנים במהלך ההחלטה לרכישה, ולטייב את תהליך השיווק באמצעות דאטה ומחקר מדעי.
השפה הרגשית באה לידי ביטוי בכלל ערוצי השיווק והאינטראקציה עם הלקוחות שלנו, מחשיפה ברשת, דרך שיחה טלפונית, פניה במייל, בווצאפ, מכירה פרונטלית ועד לביצוע פולואפ אפקטיבי.

מאיפה מתחילים? מיפוי ואיתור צרכים – יעל פיש אסטרטגית שיווק ודיגיטל

  • הגדרת האתגרים הספציפיים לארגון
  • הגדרת יעד כמותי, מדיד להצלחת התהליך
  • מיפוי כלל ערוצי התקשורת מול הלקוחות
  • בהתאם לצורך: מיפוי לקוחות רלוונטיים לכל סגמנט.
  • האזנה לשיחות מכירה בשטח | מעבר על תסריט שיחה קיים במידה וישנו.
  • שיחות עם לקוחות קיימים בשטח ו/או באמצעות סקר

מבנה הסדנה
מפגש ראשון
הרציונל מאחורי המוח – כיצד להפוך את המוח שמשתמש בנו למוח שאנחנו משתמשים בו?
הכרת מושגי יסוד הקשורים למוח ההישרדותי, הקדום והפרימיטיבי לעומת המוח המתקדם והאינטליגנטי לקידום מטרותינו"
מפגש שני
המוח: הוראות שימוש- סדנה מעשית לשימוש בשפה רגשית – כלים לניווט מוחנו

  1. כיצד תקשורת בלתי מילולית משפיעה על התקשורת הבינאישית.
  2. התגברות על חסמי תקשורות ומחשבות מגבילות ומעכבות, והפיכתן למחשבות מקבילות ויצירתיות.
  3. ערכים, נורמות ואתיקה -בסיס לתקשורת בונה אמון.
  4. שימוש בהומור ליצירת תקשורת מיטיבית ויצירתית.
  • סגנונות תקשורת
  • דרכים ליצירת קירבה עם הלקוח – המוח החושב והמוח המרגיש
  • כללי תקשורת נכונה | טכניקיות לתשאול | טכניקות לטיפול בהתנגדויות

מפגש שלישי

ניתוח תוצאות- ביופידבק : מדדים לשינוי תודעתי

סימולציות – הכרות עם השינויים הגופניים המשפיעים על המחשבה והרגשות של מקבל ההחלטה.

ניתוח מילולי: ניתוח מילולי – שפת גוף, קולנועיקטיקה – מדידת צליל ואינטונציה, עיצוב אמפתי, קידוד פנים ומעקב אחר תנועות עיניים.

  • הצגת הצעת הערך והתועלות ללקוח
  • סגירת מכירה וביצוע פולואפ – הכנת הקרקע לרכישה הבאה.
  • תרגול – סימולציות למכירה ומענה להתנגדיות.
  • בניית / דיוק תסריט מכירה ובניית מאגר שאלות לקידום תהליך המכירה- שאלות מצב ושאלות הרחבה.
  • שימור מאגר קיים – אפסייל וקרוסייל 

מפגש שלישי

ניתוח תוצאות- ביופידבק : מדדים לשינוי תודעתי

סימולציות – הכרות עם השינויים הגופניים המשפיעים על המחשבה והרגשות של מקבל ההחלטה.

ניתוח מילולי: ניתוח מילולי – שפת גוף, קולנועיקטיקה – מדידת צליל ואינטונציה, עיצוב אמפתי, קידוד פנים ומעקב אחר תנועות עיניים.

  • הצגת הצעת הערך והתועלות ללקוח
  • סגירת מכירה וביצוע פולואפ – הכנת הקרקע לרכישה הבאה.
  • תרגול – סימולציות למכירה ומענה להתנגדיות.
  • בניית / דיוק תסריט מכירה ובניית מאגר שאלות לקידום תהליך המכירה- שאלות מצב ושאלות הרחבה.
  • שימור מאגר קיים – אפסייל וקרוסייל 

למי זה מתאים?

  • מנהלי ואנשי מכירות
    איך להוביל את הלקוח לקבל החלטה חיובית?
    הסדנה תעניק כלים לשליטה על המוח – נבחין כיצד המחשבות שלנו משפיעות על הרגשות ועל ההתנהגות שלנו, ועל התנהלות הסביבה.
  • חברות פרסום ומנהלי שיווק
    מה קורה במוחם של אנשים כאשר הם נחשפים לגירוי שיווקי?
    הסדנה תעניק כלים לניתוח המותג, מוצריו ושירותיו במגוון ערוצי הפרסום דרך נקודת מבטם של הלקוחות.
  • ליווי מנהלים ועובדים
    הגברת האפקטיביות התיפקודית בכל הנוגע לקבלת החלטות.
    הסדנה תעניק כלים להבין ולנתח את מערכות היחסים בין המנהלים והעובדים.

משך הסדנה – ניתן להזמין את הסדנה כמפגש חד פעמי של 3 שעות, או מספר מפגשים כתלות בצרכי הארגון.

הסדנה נעשית בשיתוף פעולה עם יעל פיש אסטרטגית שיווק ודיגיטל, בארגונים מובילים בארץ ומכהנת כ Senior Consultant for Marketing Technology ב ICB – International Chair in Bioethics-.

 

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.