הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

ניהול איכות השירות

מנחה: ורד סולן

לא משנה באיזה תפקיד אנו מחזיקים בארגון, בסופו של דבר כולנו נותני שירות;
למנהלים שלנו, לעובדים שלנו, לקולגות שלנו, למחלקות אחרות, ללקוחות ולגורמים חיצוניים לארגון. סדנה זו תעסוק בניהול האיכות שבמתן שירות ללקוחות חיצוניים או פנימיים.

בין הנושאים לדוגמה:

  • שרשרת השירות.
  • מערכת ציפיות אינדיבידואלית ואוניברסלית.
  • צרכים בתהליך השרות.
  • יצירת חווית לקוח ואפקט ה- WOW.
  • מעקרונות השירות למיומנויות התנהגות.
  • לקוחות מאתגרים.
  • מנהיגות משרתת.
  • שירות מאושר OUTSIDE-INSIDE.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.