הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

ניהול אנרגיה בתנאי מצור ואי ודאות

מרצה: ד"ר אורית וולף

הרצאת חותם והשראה

אין לנו מה לנהל יומן, אין לנו שליטה על המחר, אי ודאות היא לא מושג ערטילאי, אלא ממשי ומוחשי יותר מאי פעם.

התנהלות בתנאי מגבלה היא לא המלצה אלא הכרח. אנשים אינם מחפשים יותר לנהל נכון את זמנם, אלא ללכת עמוק יותר ולנהל את המטרות, היעדים ובמיוחד את האנרגיות שלהם, במיוחד בימי מגבלה ומצור.

כיצד נזהה את "בזבזני האנרגיה" שלנו? מיהם האנשים בחיינו הגוזלים מאתנו את זמננו או כוחנו? כיצד נבחין בין מקורות הכוח והעוצמה שלנו לבין מקורות החולשה אליהם אנחנו נוטים ליפול? כיצד נייצר ניהול נכון של מפגשים בעלי ערך ערכי ומעשי כאחד, אשר יניבו פעולות ולא רק "דיבורים"?

המאה ה 21 מבקשת מאתנו להתנהל אחרת, במיוחד בתנאי אי ודאות מתמשכים. אנחנו צריכים הוראות הפעלה חדשים, אשר ביטחון ושגרה אינם חלק מהרפרטואר המוכר.

הרצאת ENERGY MANAGEMENT עוסקת בהתבוננות, אבחון, זיהוי ושינוי מקורות האנרגיה שלנו לטובת פעולות מכוונות שינוי, משמעות והצלחה בכל מישורי החיים שלנו. עבודה וחיים אישים אינם נפרדים עוד. הם מקשה אחת שעלינו לנהל בחכמה וברגישות מזן חדש.  

הרצאת החותם של ד"ר אורית וולף, אשר כולה שבירת מוסכמות, הטלת ספק במוכר והתנסות בחוויות חדשות המייצרות אנרגית פעולה ומונעות בריחת מקורות כוח היא אבן דרך בימים אלו של דריכות וחוסר איזון. לצד תובנות מאלפות, יצירת ערך ומשמעות אישית ומנהיגותית, היא מעניקה רגעי קסם בנגינה וירטואוזית מלאת תשוקה וחדשנות לצד הפסנתר כנף.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.