הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

ניהול חברה בהפרעה

מרצה: דידי קינן

מהי חברה בהפרעה ?
המסרים והמידע אשר מציפים את כולנו במהלך השנים האחרונות מייצרים מצב כמעט בלתי אפשרי לניהול, לבקרה ובלא מעט מקרים להצלחה עסקית או כלכלית. אז מה עושים ? איך מנהלים תהליכים, עובדים וממשקים שחווים "הפרעה" בלתי פוסקת ?
לקראת סוף שנות ה-90 עמד העולם העסקי מול צורך אדיר בהקמה והטמעה של מערכות מידע שאוספות את המידע, מרכזות אותו ואוספות אותו, היה סוג של "רעב" לנתונים, לזרימת נתונים ולמידע שיסייע לנו לקבל החלטות.

היום, המצב הוא הפוך, אנחנו טובעים בתוך ים הנתונים והמידע ואנו נאבדקים חדשות לבקרים בצורך לצמצם את כמות הגירויים וההפרעות שלא מאפשרות לנו לעבוד בשקט, לפנות זמן למשפחה או לשעות הפנאי.
מההרצאה "ניהול חברה בהפרעה" יוצאים עם כלים מעשיים להטמעה מיידית בסדר היום שלנו, כאלה שאפשר להטמיע ביומן, ממש, למשל "פאן מתוזמן ביומן" או "זמן ברזל" כלי קל לתפעול מיד אחרי שתצאו מההרצאה, שיפור בביצועים, הגברת הקורלציה בין הפריון בעבודה והנאמנות של העובדים והמנהלים וחשוב לפחות באותה המידה, שיפור הרווחיות והמדדים הכלכליים. ניהול חברה בהפרעה, ואל תפריעו לי בבקשה מחכה לכם, לא נעצור את ההפרעה, נלמד לחיות אותה ולמנף אותה לטובתנו. 

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.