דף הבית » ניהול יחסי לקוחות בעידן הרשתות החברתיות
הזירה עסקית היום מושפעת בצורה משמעותית משלל הרשתות החברתיות.
השפעה זו באה לידי ביטוי בהחלטות הצרכן ומוניטין החברות.
רומנו מדגים בהרצאתו גישות לשימוש מושכל יעיל ונכון ברשתות החברתיות המאפשרות לנהל קשר רציף עם קהל לקוחותיה ולמצב עצמה כחברה שקשובה לצרכי הלקוחות המשתנים.
מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.
כל הזכויות שמורות ל – TALK SHOWS הרצאות סדנאות חיבורים 2022 © | מפת אתר » | הצהרת נגישות »
טלפון ליצירת קשר: 072-2727400
מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.