הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

סדנאות הטייסת לפיתוח צוות/מנהלים

הנחייה: הטייסת

הטייסת מציעה לכם סדנאות פיתוח מגוונות המבוססות על מתודולוגיות ומיומנויות הלקוחות מעולם הטיסה הקרבית והותאמו לסביבות ארגוניות שונות.
הסדנאות כוללות טיסות בסימולטורים כבסיס לתהליכי למידה ועיבוד.
לרשותכם סדנת פיתוח חצי יומית בת 4 שעות וסדנת פיתוח יומית בת 7 שעות.
מינימום 10 משתתפים.

סדנת עבודת צוות

הסדנה עוסקת הן בשיפור עבודת הצוות והן במרכיבים משמעותיים של ניהול ובניית צוותים.
בסדנה נתכנן ונוציא לפועל משימה בצוותים בסימולטור של F-16, תוך התמודדות עם קבלת החלטות בתנאי חוסר ודאות.

לאחר שנלמד את יסודות הטיסה במטוס קרב, נתחלק לצוותים ונתכנן משימה אווירית מבצעית מרתקת, כך שכל חבר צוות יהיה אחראי באופן אישי על מרכיבים משמעותיים בהצלחת המשימה – הן ברמת התכנון והן ברמת הטיסה עצמה.

לאחר הטיסות נלמד ונטמיע את מודל הטייסת לעבודת צוות וננתח את המרכיבים בעבודת הצוות כפי שבאו לידי ביטוי במהלך הטיסות. תהליך העיבוד יאפשר לנו לייצר תובנות וכלים פרקטיים למימוש בארגון בטווח הקצר והארוך.

סדנת תחקיר ושיפור מתמיד

סדנה התחקיר של הטייסת מתמקדת בטיפוח תרבות של מצוינות ארגונית, בהשראת מתודולוגיות התחקיר המיושמות בחיל האוויר.

במהלך הסדנה נבחן יחד את האלמנטים התרבותיים שמאפיינים ארגונים מנצחים, נציג בפניכם את המרכיבים הדרושים ליצירת תרבות ארגונית שחותרת לשיפור מתמיד ונתמקד בנושאים הטעונים שיפור בארגון שלכם, כל זאת תוך התנסות בסימולטורים של מטוס הקרב F-16.

לאחר מכן, נתכנס בחדר התדריכים ונערוך שיח קבוצתי לעיבוד הנתונים.
צוות הטייסת, הכולל טייסי קרב בכירים, יציג בפניכם מודל ארגוני שיאפשר לכם להפוך לארגון מתחקר ולומד ויצייד אתכם בכלים מעשיים להטמעת מודל התחקיר בארגון שלכם.

סדנת התמודדות עם מציאות משתנה

אחד האתגרים הגדולים של המנהיגות הארגונית ושל צוות העובדים כיום, הוא להוביל את הארגון לצמיחה תוך הסתגלות מתמדת למציאות שמשתנה כל הזמן.

סדנה זו תכניס אתכם לעולם חדש ולא מוכר, שידרוש מכם ללמוד ולהבין את כללי המשחק החדשים, יספק לכם כלים להובלת צוותים ולקבל החלטות במציאות משתנה וחסרת ודאות.

במהלך התכנון והביצוע של המשימות בסדנה, ניחשף לכלים פרקטיים שנלקחו מהתרבות הארגונית של חיל האוויר – כלים אשר אפשרו לחיל להתמודד במשך השנים עם זירה משתנה באופן תמידי ועם אתגרים חדשים שצצו בכל פעם מחדש ואיפשרו לו לתת מענה לכל אתגר חדש הניצב לפניו. הסדנה מיועדת למנהלים בכל הדרגים וגם לצוותים שלמים.

סדנה מתכנון לביצוע

הסדנה עוסקת באבן היסוד של כל תהליך, פרויקט או משימה – שלב התכנון.
בסדנה תתרגלו תכנון משימה בצוותים, תטוסו ותוציאו לפועל את המשימה אותה תכננתם בסימולטורים המתקדמים של הטייסת. 

לאחר הצגת מודל התכנון של הטייסת תצאו פעם נוספת למשימה מבצעית בצוותים ותיישמו את מתודולוגיית התכנון.

נסיים את הסדנה בתהליך עיבוד ושיח חופשי על ביצוע תהליכי תכנון בארגון שלכם ונגדיר נושאים פרקטיים ליישום בארגון.

סדנת חוסן

בסדנת החוסן הארגוני בטייסת, הצוותים שלכם ואתם תצטיידו בכלים אפקטיביים שבעזרתם תייעלו את תהליכי הניהול וקבלת ההחלטות בשעת חירום, תשפרו את עבודת הצוות והארגון, תנהלו שגרה מיטיבה ותובילו את הארגון להתאוששות מהירה ויעילה.

בתום הסדנה תהיו מצוידים בארגז כלי חוסן ליישום מידי בארגון שלכם, תדעו כיצד ליישם שינויים במשימות בהתנהלות מיטבית, תלמדו טכניקות ומיומנויות להכנה מנטלית של העובדים לשעת חירום, תלמדו כיצד להבין ולהכיל את צורכי הצוות וליישם מענים מידיים ותרכשו כלים לקבלת החלטות במציאות משתנה ובתנאי אי וודאות.

סדנת מנהיגות והובלה

סדנה למנהלים בכל הדרגים ולמיועדים לתפקידי ניהול, העוסקת בהובלת צוות ובקבלת החלטות בסביבה של חוסר ודאות.

הסדנה מקנה למנהלים כלים פרקטיים כיצד להוביל צוות בסביבה דינמית וחסרת ודאות ובמהלכה, מוביל הצוות יחד עם הצוות כולו, נדרשים להתמודד עם שינויים ואילוצים רבים הנוצרים הן במהלך תכנון המשימה והן בשלב הביצוע.

במהלך הסדנה נתחלק לצוותים כאשר לכל צוות מוגדר מוביל. הצוות יידרש להתמודד עם שינוים רבים ועם עלייה במורכבות המשימה, תוך כדי החלפת מובילים.
במהלך הסדנה נלמד מודל יישומי שיסייע למוביל ונעסוק בשאלה איך ניתן ליישם אותו בחיי היום יום.

פעילות חווייתית ייחודית ומאתגרת

הזדמנות לפעילות מהנה עם ערך מוסף משמעותי לכם ולארגון. במהלך הפעילות תעלו על סרבלי טיסה, תעברו תדריך טיסה מקצועי ותדריך ייעודי למשימות שתידרשו לבצע ותצאו לשתי טיסות בסימולטורים מתקדמים של מטוסי F-16.

בפעילות זו תוכלו לבחור בין 2 נושאים: תחקור ושיפור ביצועים, או גיבוש ועבודת צוות.

משך הפעילות כשעתיים וחצי, בהתאם לגודל הקבוצה | מינימום 10 משתתפים.

*בקבוצות מעל 30 איש תתבצע טיסה אחת והרצאה מרתקת של טייס קרב במגוון נושאים לבחירה.

קורס מובילים למצוינות

קורס המיועד למנהלים, טאלנטים ודור העתיד של החברה. בעזרת הכלים שירכשו, המשתתפים יובילו ויטמיעו את השינוי בתרבות הארגונית בחברה, דרך בניית תכנית עבודה ייעודית בהנחיית צוות 'הטייסת'.
הקורס מהווה פתח לצמיחה והעצמה של המשתתפים ע"י חינוך למצוינות ארגונית – אתגר, יושרה, דיוק, דוגמה אישית, מסוגלות ועוד.

5 מפגשים | 4 שעות | אחת לחודש
*הקורס יותאם לצרכי הארגון הן מבחינת התכנים והן מבחינת כמות המפגשים
כל מפגש מהווה פרק בבניית תכנית להובלת שינוי בארגון – מנטורינג וליווי
אישי של 'הטייסת'.

ליווי והטמעה בחברה

הטייסת מציעה לחברות וארגונים תהליכים משלימים המתקיימים במשרדים שלכם וכוללים ליווי אישי וקבוצתי, הדרכה והטמעה של מרכיבים מהתרבות הארגונית של חיל האוויר, בדגש על תחקיר ושיפור מתמיד.

התהליכים מותאמים לצרכי החברה ומבוצעים בתיאום מלא עם ההנהלה. תהליך הליווי האישי כולל הדרכה וחניכה אישית של "מובילי שינוי" בחברה, התנסות מעשית בתחקירים של אירועים שונים, הטמעת שפה חדשה, שינוי השיח בחברה ויצירת תרבות ארגונית של למידה ושיפור מתמיד.

מנחי תהליכים אלו מטעם הטייסת הינם מפקדים בכירים במילואים בחיל האוויר, בעלי ניסיון עשיר בפיקוד, ניהול והנחיית קבוצות.

סדנת אונליין

סדנאות האונליין פותחו במיוחד כדי לתת מענה לחברות שאינן יכולות להגיע לטייסת בישראל ולחברות בהן העובדים אינם נפגשים באופן שוטף ועובדים מהבית.
הסדנאות הותאמו לעולם האונליין ומעבירות חוויה הקרובה ביותר לדבר האמיתי.

דרך חווית הטיסה בסימולטורים המתקדמים ברשת ושיח בנושא ערכים מעולם הטיסה יוקנו למשתתפים מיומנויות אישיות בתחומים מגוונים אותן יוכלו לאמץ בחיי היומיום
ברמה האישית וברמה המקצועית וכן כלים מעשיים לשיפור האפקטיביות הארגונית.
במהלך הסדנאות יבוצע שימוש באופן שוטף בתוכנות סימולטור מתקדמות ומקצועיות וכן ייעשה שימוש בתוכנות תקשורת מתקדמות ובתוכנת תחקור ייעודית.
ניתן לקיים באונליין את כלל הסדנאות של הטייסת.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.