הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

סדנת העצמה לסגל המורים על ידי כלים מעולמות המשחק

מנחה: נאור זילברמן

סדנה חווייתית ומעשירה בה צוות המורים לוקח חלק פעיל
סדנה מגבשת ומעצימה שתתן למורה כלים להתמודד בכל סיטואציה בצורה הטובה ונכונה ביותר בחייו המקצועיים והאישיים כאחד. סדנה שבה תלמדו להיות הפנים והדמויות המובילות, תצליחו לרתק, להפנט ולגייס את התלמידים אליכם תוך כדי הבנה, הזדהות והמון חמלה ואהבה.

עמידה בביטחון מול קהל
נלמד להעביר את המסרים שלנו בצורה מקצועית ומרתקת. החזקת הגוף וכיצד לגייס את הכיתה תוך כדי צורת דיבור נכונה. נעבוד על הקול שלכם, נבין מה הוא מקרין וכיצד ניתן לשפר זאת בכדי ליצור הקשבה ושיח נעים ומכבד ובעיקר בכדי שיקשיבו לכם באמת- נהפוך את חווית הפרזנטציה ודיבור מול קהל לדבר מהנה ומקדם ולא מפחיד ומלחיץ בעזרת טכניקות משחקיות שיעצימו את הכוח והידע שלכם ויגרמו לנוכחות לכריזמה שלכם לצאת החוצה. נמצא את הקול והאותנטיות שלכם ונלמד להשתמש בהם כקלף מנצח


שפת גוף
ניתוח והבנת שפת הגוף שלכם ושל התלמידים. תבינו מה מסתתר מאחורי כל תנועה ותלמדו לפצח את הסיטואציה רק מלהתבונן על שפת הגוף של הפרטנרים שלכם. ניתוח שפת הגוף יעניק לכם את הכלים לרכך ולעטוף את התלמיד גם מבלי שחשף בפניכם וסיפר את המתרחש.

ניתוח סיטואציות חברתיות
סיטואציות שונות ורבות מתקיימות על בסיס יומי במסגרת בית הספר. בין מורה לתלמיד או בין תלמיד לחברו. נלמד לנתח אותן ואת המצב הרגשי שלהן כדי ליצור פיוס ואחדות, נזהה מקרים בהם התלמידים לא מוסרים מספיק פרטים ובזכות הכלים שתקבלו תפצחו את הסיטואציות ותהיו ערניים לכל המתרחש .

סימולציות חברתיות וכיתתיות
דמה מצבים וסצנות שעלולות להתרחש בחלל בית הספר, נלמד כיצד לנהל נכון את האירוע ולהבין את הלך הרוחות. נעבוד על סצנות בהן סגל המורים ייקח חלק פעיל. תוך כדי עבודת צוות מפרה ומלמדת תלמדו לזהות מכשולים ופחדים של דמויות ולהבין מהיכן הדמות פועלת ומדוע? כל אחד ואחד מאתנו הוא דמות, בעזרת תרגלי משחק נלמד להכיר את עצמנו ואת עמיתנו לעבודה לעומק, נייצר תקשורת אישית, מפרגנת ובונה שתחבר ותגרום לתחושת ביטחון ושייכות.

הבנת הרצון והמכשול
לכל מורה ולכל תלמיד קיים רצון כלשהו. אבל תמיד יהיה לנו מכשול, מכשול להשיג את מה שאנו רוצים. נלמד לפצח את המכשול, להבין את ההשפעה שלו עלינו. נבין את הרצון שלנו ושל התלמידים וכך נוכל לפעול נכון כדי להשיג את הרצון ולהתגבר על המכשול בעזרת פעולות רגשיות מדויקות ומקדמות.

זוהי סדנה חווייתית, מעצימה ומלמדת

ישנן 3 אפשרויות להזמנת הסדנה

  • סדנה בעלת מפגש חד פעמי – שעה וחצי
  • סדנה תהליכית של 3 מפגשים, שעה וחצי כל מפגש
  • אופציה נוספת הינה בניית סדנה בהתאמה אישית.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.