הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

סדנת חדשנות טכנולוגית

מנחה: עידן פפיאר

ב- 25 השנים האחרונות, הקדישה האנושות משאבים רבים בפיתוח טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות, ועם המגמה של הטרנספורמציה הדיגיטלית, שתפסה תאוצה בשנתיים האחרונות, נדמה כי  לא נותרו שום ארגון, חברה או אדם ללא זהות דיגיטלית. 

אך ככל שהזמן חולף אנו נתקלים ביותר ויותר מונחים ומגמות חדשות שצצות בקצב הולך וגובר עד שנדמה שהמהפכה הדיגיטלית הנוכחית שעליה כולם מדברים שבליבה עומדים מחשוב הענן, הרשתות החברתיות, יכולות האנליטיקה והמכשירים הניידים כבר עברה ואנו ניצבים בפני מגמות וטכנולוגיות חדשות ומערערות (Disruptive)  שאת השפעתן ואופן השימוש בהן קשה לנו להעריך.

סדנת החדשנות הדיגיטלית תשפוך אור על כמה מהמגמות והטכנולוגיות החדשות המשפיעות על חיינו כבר עתה כגון:

  • בינה מלאכותית
  • מציאות מדומה, רבודה ומעורבת
  • זיהוי קולי
  • מטאוורס

 

במהלך היום יכירו המשתתפים את הטכנולוגיות החדשות, יכירו לעומק את עולם הבינה המלאכותית, יחוו ביקור בעולמות וירטואלים במציאות מדומה ואף יבצעו תהליך חשיבה מואץ לפתרון אתגרים יומיומיים בעזרת הטכנולוגיות שיכירו.

סדנת החדשנות הדיגיטלית מתאימה לכל ארגון המבקש להשאר עדכני ורלוונטי ולהתאים את עשייתו, שירותיו ומוצריו לטכנולוגיות החדשות שכבר נמצאות כאן.

או כמו שאמר לי CHATGPT: "בינה מלאכותית לא תחליף אותך אבל מישהו שיודע להשתמש בה יחליף אותך בהחלט!"

מבנה הסדנה:

הרצאה "עידן של מהפכה דיגיטלית" בה יכירו המשתתפים טכנולוגיות מתקדמות המשפיעות כבר עתה על חיינו ואת השפעתן על עולם העבודה כגון:  זיהוי קולי, בינה מלאכותית, מציאות מדומה ורבודה ומטאוורס.

ההרצאה תכלול דוגמאות מעולם התוכן של הקבוצה המשתתפת והדגמות חיות של טכנולוגיית מציאות מדומה. 
אורך ההרצאה כשעה וחצי.

מתחם הדגמות מציאות מדומה – מתחם הכולל 3 תחנות המאפשרות למשתתפים (30-40 משתתפים) לחוות את כוחה של הטכנולוגיה במספר דרכים:

  • אתגר האומץ – חוויה אינטראקטיבית
  • קולנוע במציאות מדומה – טיולים בעולם
  • חדר בריחה VR היברידי

 

מתחם ההדגמות- כשעה לקבוצה של כ30-40 משתתפים  (ניתן להגדיל את כמות המשתתפים והתחנות לפי הצורך)

 מיני האקתון – שולחנות חשיבה או סדנת בינה מלאכותית

לאחר מתחם ההדגמות יש שתי אפשרויות:

  •  מיני האקתון – המשתתפים יחולקו לקבוצות שיכנסו לתהליך חשיבה מואץ בנושא פתרון בעיות הקיימות בארגון בעזרת הטכנולוגיות אליהם נחשפו,  כל קבוצה מציגה את הרעיון שלה בפרזנטצייה של 5 דקות, שלאחריה יחודד כיוון החשיבה של המשתתפים על ידי מומחי הטכנולוגיה.  בסוף התהליך תשלח לארגון מצגת המכילה את כל הרעיונות בסדנא ,  אורך ההאקתון כשעה
  • סדנת בינה מלאכותית – צלילה לעומק נושא הבינה המלאכותית  הכוללת הדגמה של כלים ותרגול מונחה (מבוצע בפועל על ידי אך בהשתתפות הנוכחים) בו נראה כיצד יכולות הכלים תורמים לעבודה היומיומית  (בניית תכנית לפרויקט עירוני בעזרת CHATGPT לדוגמא ) אורך  הסדנא כשעה,  ניתן לשלב תרגול עצמי של המשתתפים 

 

סה"כ משך הסדנה- 4 שעות נטו.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.