הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

עו"ד ונסה סיימן

אודות

ונסה סיימן היא יועצת משא ומתן מקצועית, מלווה חברות וארגונים בהליכי משא ומתן
מורכבים, בהקנייה והטמעת כישורי משא ומתן בקרב צוותים עסקיים וציבוריים.
במהלך השנים צברה ניסיון עשיר בליווי גופים פיננסיים, ביטחוניים , ציבוריים ומוסדיים בדגש על שיפור מיומנויות והתנהלות משא ומתן עסקית ומקצועית מול גורמי חוץ ופנים כאחד.

באמצעות רשת ענפה של קשרי עבודה ובזכות ניסיון רב שנים, ונסה הפכה לחלק אינטגרלי במגזר העסקי בישראל. כמובילה בתחומה, עסקה במרחב המשא ומתן המקצועי – בהוראה, פיתוח תכנים ומתודולוגיות עבודה ועד ליווי וייעוץ תהליכי משא ומתן עסקיים במגזר הפרטי והציבורי בארץ ובחו״ל.

את דריסת הרגל הראשונה בתחום עשתה כעוזרת הוראה של מזכיר משלחת המשא ומתן בוועידת קמפ דייויד לשלום.
אז וכסטודנטית לתואר ראשון למשפטים, נחשפה לראשונה לרב מימדיות של תהליכי המשא ומתן.

התובנה כי המשא ומתן הוא מקצוע של ממש, הדורש מנעד רחב של כישורים, תפישות עולם ועולם אסוציאציות עשיר, המושתת על תהליכים מובנים של סדרי עבודה ושיתופי פעולה, הם שהובילו אותה להמשיך להתמקצע בתחומה.

את הידע הרב-תחומי צברה ונסה בין השאר באקדמיה. היא בוגרת תואר ראשון לימודי משפטים מהמסלול האקדמי – המכללה למנהל, בוגרת תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים-התמחות בפסיכולוגיה ניהולית, המסלול האקדמי – המכללה למנהל, ותואר שני נוסף בלימודי דיפלומטיה וביטחון מאוניברסיטת תל אביב.

בוגרת תוכנית הבכירים של בית הספר למשפטים (PON (Negotiation on Program הארוורד.
בעלת תעודת מגשרת מוסמכת ממרכז הגישור "נווה צדק."

בשנים האחרונות התווספה לצוותי ההוראה והמרצים בתכניות תואר ראשון ושני במוסדות להשכלה גבוהה בארץ; מרצה מן המניין בתוכנית מוסמך למדניות ציבורית של האוניברסיטה העברית, פיתחה את הקורס למשא ומתן בתכנית להכשרת מנהלים, באוניברסיטת רייכמן, מרצה בכירה בתוכנית המשא ומתן ומורכבות של האוניברסיטה הפתוחה, מרצה אורחת בתוכנית לממשל ואסטרטגיה במסלול האקדמי המכללה למנהל ובתוכנית הבינלאומית ליישוב סכסוכים באוניברסיטת בר אילן ובביה"ס למנהל עסקים הבינלאומי, סקולקובו, מוסקווה.

ונסה עם ניסיון של שני עשורים בהקניית תורת משא ומתן מוסדרת לעובדים, למחלקות לארגונים ולמאפייניהם, תוך התמקצעות בדינאמיקות עסקיות.
מביאה ניסיון של אלפי שעות ייעוץ, הוראה וליווי מנהלים בדרכם להטמעת מתודולוגיות משא ומתן מקצועיות בעבודתם השוטפת.

הרצאות

סדנאות

מרצים נוספים

מעוניינים בהרצאות של עו"ד ונסה סיימן? השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם!