הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

על קנאה ודעות קדומות

מרצה: אורלי פס

בגיל 34, החיים של אורלי הפוכים מכל מה שתכננה לעצמה. היא מגלה שילדה שלה יש תסמונת נדירה, היא הופכת לשבר כלי והבית שלה עולה באש. ודווקא שם- היא מבינה שיש לה על מה להילחם ?
למה זה קרה דווקא לה? איך מחזירים לחיים האלה fight בחזרה? ומה הקשר ליום רביעי?
בהרצאה תשתף אורלי , בכאב ובהומור, בסיפורה האישי , שבו המציאות עולה על כל דמיון.
היא תיקח אותנו למסע אותנטי דרך תחנות של בושה, קנאה וזעם על העולם ותשתף בסיפורה האישי על הבחירה בחיים מחדש ובשמחה , על צמיחה מטראומה ועל גיוס האומץ לחיות אותם לאורכם ולרוחבם, על אף ולמרות. או שכמו שאורלי אומרת : " אם החיים דופקים אותך- את יכולה לדפוק אותם בחזרה" 

המלצות:

"כמה חוזק כנות ואומץ. היינו כל המשפחה שלי ופשוט היינו מרותקים ממנה, וואו כמה עוצמות איזו אישה השראה!!! היה ממש ממש נוגע"

"אמש זכינו לשמוע את הרצאתה מעוררת ההשראה של אורלי פס, אמא לילדה עם צרכים מיוחדים. אורלי משתפת בסיפורה האישי כאם , סיפור המכיל מגוון של רגשות. היא מצליחה בכשרונה המיוחד, למצוא הומור וקסם בין שורות הכאב והטראומה. יכולת הביטוי של אורלי מעוררת וגורמת לכל אחד ואחת בקהל לשבת ולהיות מרותק מהתחלה ועד סוף ההרצאה."

"מסע מעצים של אשה ואם בישראל. אורלי משתפת ברגשות הכי כמוסים שחוצבים בנשמתה לאורך המסע לסוג של השלמה וקבלה של מה שהביאו לפתחה ה…חיים. היא מצליחה לרגש עד מאוד באופן שבו היא מספרת את הסיפור, בהומור המהול ברצינות וכאב."

״הרצאה מאוד גבוהה ברמה רגשית ואינטלקטואלית, סחפה אותי גרמה לי לצחוק להזיל דימעה, מלמד הרבה כיצד להתמודד עם משברים״

"ההרצאה של אורלי פס מרתקת וחשוב שכל איש חינוך יקשיב לה. ההבנה שלכל ילד עם צרכים מיוחדים יש אמא ואבא, משפחה, שעוברים משבר קשה, שברון לב על חלום שמתנפץ. תהליך ארוך של קבלה ובחירה אמיצה בחיים , בצמיחה מתוך המשבר, בחירה בחיים מלאים ושמחים . אורלי פס היא מקור להשראה והכי חשוב מקום להתבוננות ועצירה כאנשי חינוך על הורים שזה גורלם."

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.