הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

פסיכולוגיה חיובית בעולם העבודה החדש

מנחה: טליה לנדאו

סדנה לעובדים ומנהלים, משך הסדנה – כ-3 שעות

סדנה המשתמשת בכלים מהפסיכולוגיה החיובית חקר המוח ו health coaching ומתמקדת ב wellbeing של העובדים והמנהלים, מתוך הנחה שהשפעה על המשתתף תשפיע על הבריאות הפיזית הרגשית והנפשית שלו, ועל כל המעגלים בחייו – בעבודה, במשפחה ובקהילה.

דרך למידה חוויתית, שיתוף מחקרים וכלים פרקטיים נלמד על אושר ובריאות פיזית ומנטלית. נעלה מודעות להיבטים שונים במודל האושר SPIRE על פי ד״ר טל בן שחר, ונאמץ ארגז כלים להטמעת הרגלים טובים בשגרות היום יום בעבודה ובבית.

תכני הסדנא:

  • מבוא לפסיכולוגיה חיובית ו wellbeing – עמודי התווך של הפסיכולוגיה החיובית ופרדוקס האושר, החיבור בין wellbeing של עובדים ומנהלים לשגשוג אישי והצלחת הארגון.
  • לשים את מסכת החמצן עלינו – הפיזיולוגיה של הסטרס, איך לזהות שחיקה, ומה ניתן לעשות כדי לאזן סטרס ושחיקה במרוץ היומיומי, להגביר את האנרגיה ולהיות יצירתיים וחדשניים יותר.
  • הרגלים קטנים לשינוי גדול – פסיכולוגיה התנהגותית והמדע של אימוץ הרגלים קטנים וטובים בחיי היום יום, ארגז כלים מעשי שאפשר להתחיל ליישם ממחר בבוקר.
  • שילוב מיינדפולנס ומדיטציה בחיי היום יום – תרגול של נוכחות ברגע הזה, הכרת הטוב, ושילובם בשגרות העבודה, התנסות בטכניקות נשימה לרוגע, לפוקוס ולהעלאת האנרגיה וזיהוי העוגנים האישיים של המשתתפים.
  • בריאות פרואקטיבית: חיבור גוף ונפש ואיך רגשות משפיעים על הבריאות שלנו, השפעת השינה, תזונה, ותנועה על הפרודוקטיביות, היצירתיות ומערכות היחסים בחיינו, ואיך לייצר נצחונות קטנים כדי להיות יותר בריאים ומאושרים.
  • להנהיג מהלב – מיומנויות תקשורת והקשבה, חיזוק החוזקות כדי להגביר הצלחה ותחושת מסוגלות, בניית חוסן אישי כמפתח לשגרה מיטבית.
  • פרודוקטיביות וניהול אנרגיה – הבנת המונחים ׳זרימה׳ו deep work ואיך מאפייני אישיות משפיעים ומושפעים מהם, סדר ביומן וניהול פגישות קצת אחרת.


*
תכני הסדנא יותאמו לצרכי הארגון ולקהל היעד כדי לוודא שהמשתתפים יפיקו את המירב

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.