הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

'פצצה מתקתקת'- פאודה הסיפור האמיתי

מרצה: יזהר דוד

הרצאה יוצאת דופן בעוצמתה, אשר חושפת סיפור אמיתי, מרגש ומטלטל אודות עשייתם של אנשי השטח בשב"כ.

השתלשלות האירועים ומבצעים אותם ניהל יזהר כמנהל שטח ומבצעים במהלך "האינתיפאדה השנייה" שהובילו למבצע "חומת מגן"- סיפורה של "המלחמה השביעית" שלא סופר עד כה.

בהרצאה משלב יזהר את המורכבות המבצעית והאישית בתפקיד, לצד הסכנות והאתגרים אשר חווה במהלכם.
בהרצאה אינטימית, כנה ומטלטלת, יתאר יזהר דרמה עוצרת נשימה אודות חוליית טרור שעמה התמודד וניסה לסכל את כוונותיה הזדוניות.
במהלך מבצע הסיכול חל "טוויסט" בעלילה ויזהר הפך מרודף לנרדף- ראש הארגון שחשף את מקום מגוריו הנחה להוציא חוליית מחבלים לישראל אשר יצאה במטרה לרצוח אותו ואת משפחתו, מה שהוביל למילוט משפחתו באישון לילה… ועד הסוף המפתיע…

בחלק נוסף של הרצאה יזהר יספר סיפור מרתק ומרגש על חוליית חמא"ס אשר הצליחה להערים עליו ועל כל אנשי השב"כ, כנקמה על סיכול שיזהר פיקד עליו, החולייה ביצעה פיגוע נקמה בו נהרגו ישראלים ויזהר ניפצע.
וזה לא הסוף, בטנגו המטורף של סיכול שגורר פיגוע נקמה, וחוזר חלילה, כנקמה, החולייה יזמה והוציאה את הפיגוע במלון פארק בו נרצחו 30 ישראלים, מה שהוביל למבצע "חומת מגן".
בהרצאה משלב יזהר את סיפורו האישי, כיצד לקה ב"הלם קרב" במהלך שירותו, כיצד התמודד עם הפציעה במשך שנים מבלי שאף אחד ידע, ומדוע החליט לחשוף את הפציעה בדיוק כשהוצע לו קידום לתפקיד בכיר מאוד?

ההרצאה הועברה במאות רבות של קבוצות שונות- חברות, חוגי בית, בתי תרבות, ספריות, מתנסים, ועוד .
בשב"כ ההרצאה שולבה כחלק מקורסי מנהלים וקורסים אחרים על מנת לתת כלים והשראה להתמודדות עם מצוקות רגשיות- נפשיות.
בצה"ל יזהר מרצה ביחידות רבות ושונות.
יזהר מרצה בפני נוער לפני גיוס כדי לתת להם כלים ולגיטימציה להתמודדות עם מצוקות נפשיות.
בהרצאות לנוער לפני גיוס יזהר, בנוסף על סיפורו המרתק, מדגיש ומפרט את חשיבות השירות המשמעותי בצה"ל, נותן ידע כללי על החברה הפלסטינית, ומספר על הכתובות בצה"ל האחריות לטיפול במקרה של מצוקה רגשית- נפשית, ואף נותן להם אפשרות לפנות אליו בעת הצורך.
לאחר שטיפל בפציעתו יזהר הפך לדמות מובילה בתחום הסיוע לנפגעי "פוסט טראומה" וכיזם חברתי הקים מספר ארגונים ועמותות, בניהן רשת מכינות מעורבות, וארגון המאתר הלומי קרב שלא הוכרו ומסייע להם בתהליך ההכרה.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.