הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

צילום ככלי לפיתוח ארגוני

מנחה: רפאל בן משה

סדנה עכשווית לפיתוח ארגוני, העושה שימוש בשפת הצילום (במצלמת הסמארטפון) ככלי להתבוננות מעמיקה בתהליכים ארגוניים ולגיבוש תובנות משמעותיות לשיפור מיומנויות בעבודת הצוות וניהול העבודה בארגונים.

יש הטוענים שאנחנו כאן על מנת לקבל החלטות.
היומיום שלנו מלא בקבלת החלטות, קטנות וגדולות, ובעיקר אם אנחנו מנהלים. בסדנה נכיר את העולם המופלא של שפת הצילום באמצעות הסמארטפון.

פתחתי מודל מעשי המעורר מעורבות של כל המשתתפים לאימוץ פרספקטיבה רחבה של נקודות מבט שונות. הצילום ככלי לפיתוח ארגוני הוא שיטה שמאפשרת תהליך חיבור העוקפת את השפה המילולית והתגובה המחשבתית הרגילה וזאת באמצעים חווייתיים ומרגשים.

הסדנה מאפשרת הגעה לתובנות משמעותיות בזמן קצר. באמצעות כלים לביטוי אישי בשפת הצילום ותרגילים מובנים ניצור שיח מקרב ותקשורת חיובית בין כל המשתתפים.
נגלה שאפשר להבין את הצרכים של כל אחד מאנשי הצוות,להתגבר על חסמי תקשורת ולהתמודד אפקטיבית עם התנגדויות ומגננות.

מה תקבלו בסדנה

  • טכניקות יומיומיות ליצירת תקשורת חיובית ופתוחה בארגון.
  • יכולת לבחון כל סיטואציה בפרספקטיבה רחבה ולאמץ נקודות מבט שונות.
  • כלים פרקטיים להתבוננות שונה על סיטואציות בעבודה ובחיים.
  • ההנחיה והתרגילים בסדנה מובילים לשיח מקרב ומכבד, לגיבוש חברתי, להעצמה אירגונית ולביטוי אישי בראיה אחרת.

למי מיועדת הסדנה?

לארגונים, חברות, צוותי ניהול ועובדים, מנהלים, צוותי חינוך ועוד ליצירת חוויה מכוננת ומגבשת.
לכל מי שרוצה ללמוד להתמודד עם מציאות משתנה, להוביל ולהתפקס על יעדים – להנהיג ולא רק לנהל!
התכנים בסדנה יותאמו ליעדים ולמטרות הארגוניות והניהוליות שלכם.
מספר המשתתפים המומלץ הוא 12 משתתפים.

"לצלם משמעותו להיות בפוקוס: לשים את הלב, את הראש ואת העין על אותו ציר.
להבין את העובדות עצמן ואת הארגון הוויזואלי שנותן להן משמעות" .
הנרי קרטייה ברסון

אשמח להוביל אתכם, לבחון תהליכים ממקום של רגש ואינטואיציה,
לעשות יחד אתכם, "פוקוס על עבודת הצוות".

המלצות

טלי חלף
קרא עוד
הגענו ביום שרבי ליער אשתאול, טרודים ועמוסים בעבודה. רפאל הצליח ברוחב לבו, בקסם אישי וידע רב להפיח בנו אנרגיות חיוביות ואפשר לנו אתנחתא ממרוץ החיים, מתובלת בסיפורים, למידת עקרונות צילום בסמרטפון וטיפים מועילים לצלם החובב. ממליצים בחום''<נbr> טלי חלף והנהלת 'אור שלום' - ארגון המטפל ב1400 ילדים, בני נוער בסיכון שהוצאו מביתם למשפחות אומנה ומעונות משפחתיים.
יעל פ. - המכון הלאומי לשבת, חברה וכלכלה
קרא עוד
הסדנה של רפאל הייתה מדויקת בשבילנו לארגון החל משלב ההכנות, בשיח לקראת ובניית הסדנה ביחד, וכלה בניהול שלה תוך כדי - הוא הרגיש את הצוות, את האווירה, ידע להתאים את התכנים ולתת את הזווית המיוחדת כקבוצה וכבודדים. מעבר לחוויה המגבשת, למדנו הרבה כל אחד לעצמו ויצאנו עם השראה ומחשבה על הדבר הפשוט הזה, המצלמה בסמארטפון שלנו. רפאל מקצוען, זורם ומקסים והיה תענוג לעבוד איתו, מקווים שנמצא עוד הזדמנויות לשיתוף פעולה. חייבת לציין שגם המחיר היה הגיוני ומותאם לתמורה
יעל כהן - Aternity Information Systems Ltd
קרא עוד
גיבוש צוותי של 12 אנשים מהחברה. מעבר לשיח הנעים לפני, פגשנו אדם מסביר פנים וסבלני. רפאל העביר לנו סדנה מהממת ומעניינת, שהעשירה ולימדה המון טיפים ודרכים חדשות לראות את הסובב אותנו דרך עדשה של מצלמת הטלפון. כולם מאוד נהנו, למדו והחכימו 😄 ממליצה בחום לכל קבוצה, שמחפשת פעילות כיפית ומעשירה. תודה 🤗
עובדת ביטוח לאומי
קרא עוד
"היה קורס מעשיר מאוד .אני עובדת בביטוח לאומי 42 שנים ומעולם לא היה קורס שאנשים פתחו את ליבם כמו בקורס הזה.אני באופן אישי לא חשבתי להסתכל על תמונה ולחשוב על סיפור שמאחורי התמונה ואחרי הקורס למדתי שלכל תמונה יש סיפור .נהנתי מאד"
לקוח מרוצה
קרא עוד
"רפאל יקר תודה על סדנא של אמת וכנות .על שפתחת פתח לעולם הפנימי שלי דרך עדשת המצלמה . כי הגעת בדיוק כשהייתי צריכה קצת אותי לעצמי ועייפתי מהטיפולים שלא מועילים.. תודה על הצבע ,על השחור לבן , על החיוך ההכלה והסבלנות . תמשיך לעשות חסד ולגרום לאנשים להאמין ♥"
Previous
הבא

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.