הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

תעזו! מקסימום תצליחו להגיע לפסגת האוורסט

מנחה: דניאל וולפסון

"להתאסף זו התחלה, להשאר יחד זו התקדמות, לעבוד יחד זו הצלחה"(דניאל וולפסון)

מאז פרוץ המלחמה כולנו הוצפנו בזעם, בכאב, השפלה, מבוכה, כעס, צער. אין רגש שלא הציף לנו את הגוף. איבדנו אמון בטחון וגם את השגרה שלנו, החיים הרגילים, וכעת אנו נאלצים לחזור לחיות את החיים, רק נשאלת השאלה איך עושים את זה.

….רבים שואלים מתי נחזור לשגרה שלנו? האם בכלל נחזור לימים שהיו כמו שהיה כמו פעם? הרי ברור לכולנו שלא שכבר לא יהיה מה שהיה.

אנחנו נאלצים לסגל את היכולת להסתגל לשינויים ולנוע בתוכם. ללא היכולת שלנו להסתגלות אנחנו נישאר במקום ולא נבין את השינוי שקורה סביבנו, וככול הנראה נכשל בהתמודדות.
הטיפוס מלמד להתרגל למציאות חדשה בכל עת שכן תקלות 
קורות, מצבים נתונים משתנים צריך להתאים את עצמך למצב הנתון הרגעי, לסכנה ולמוות האורב בצעד הבא על הצוק. כך גם בחיי יום שלנו בכל תחום במידה ולא נראה את השינוי או לא נוכל להסתגל לנסיבות, נעצר. 

טיפוס הרים מלמד את החשיבה יצירתית ויכולת להתמודד ולהסתגל לכל מצב. להביט בכל סיטואציה בעזרת נחישות, התמדה ויצירתיות לפתור את הבעיה ולהתקדם קדימה.
כשמטפסים 
על הר, מעבר לנופים המדהימים, לומדים על הפרופורציות בחיים וכיצד העולם נתפס בעיננו ועל ידי המין האנושי כולו, על הגודל העצום של הטבע וכמה אנחנו קטנים לעומתו.
התפקיד שלנו בעולם הוא ליזום דברים מדהימים ולנסות כל הזמן 
לשנות ולייצר ערכים ודברים חדשים ולשאוף לחדשנות בלתי פוסקת.
ורק ככה נוכל 
ליצור שגרה אחרת יותר טובה יותר נכונה עם המציאות מסונכרנת, כך שהשגרה שלנו תהיה עם משמעות אחרת. כך נולדה הפעילות המותאמת לתקופה שכולנו חווים יחד.

במסגרת המפגש נקיים פעילות קבוצתית המלווה בתוכן השראתי, ניצור חוויה משותפת, נעבוד בצוות, נעשה תרגילים המשלבים מיומנויות תקשורת והקשבההובלה ואימון בליווי עזרה הדדית, ננסה יחד ליצור תחושת שייכות וכמובן נשוחח ונעשה עיבוד לדברים שאנחנו חווים ומרגישים בתקופה הלא פשוטה עבורנו.        

מחקרים מוכיחים שדווקא פעילות משותפת שמחוץ למסגרת הרגילה, אפילו אם הפעילות קצרה, יכולה לספק חווית למידה ייחודית ואף לגרום להשפעה משמעותית על תחושת אימון, שליטה, מצב רוח שלנו, על החוסן הנפשי שלנו. פעילות כזאת היא בעלת ערך עצום עבור חברות וארגונים המעוניינים לתת ערך מוסף וגם תמיכה ותקווה לעובדים בחברה, ובכך לשפר את הכישורים, התפוקה, הלויאליות והביצועים של העובדים.

במפגש של כמה שעות יקבלו המנהלים והעובדים תחושה של אימון מחודש, עבודת צוות, שיתוף פעולה והסתמכות זה על זה. נקבל זריקת מוטיבציה, השראה, חיבור, נלמד איך לחיות את העתיד החדש שלנו בזמן הווה, נטעין מצברים וכך נוכל לחזור לחיים שלנו, אל המשרד, אל הבית, אל המשפחה באנרגיות מחודשות עם תקווה ואור קטן לקראת הפסגה החדשה שלנו – ונתחיל לדמיין לראות את הפסגה בזמן הווה.

הסדנא מתאימה לחברות, ארגונים, עיריות , משרדים ממשלתיים, קבוצות ספורט, קבוצות קטנות פרטיות, קבוצות נשים , קבוצות מתבגרים וכל מסגרת בה שואפים לעשות משהו אחר ביחד- ולכל 

ליצור חוסן אישי, לחדד את עבודה הצוות, לקבל זריקה של מוטיבציה והגשמת אתגרים במציאות  דינמית ומשתנה ולהגיע לפסגה הכי גבוהה.

הסדנא מועברת בשפות עברית, אנגלית ורוסית.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.