הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

״בעוד דקה נשוב״

מרצה: יורם לוי

הסיפורים מאחורי הקלעים של הפרסומות האהובות.
איך פרסומת נולדת? לא בדיוק כמו תינוק…

לפעמים זה לוקח תשעה חודשים, אבל לפעמים עובר פחות משבוע מרגע שהיא נכתבת, עד לרגע שאתם ועוד מיליוני אנשים צופים בה בטלויזיה.

קמפיין היונים של ביטוח ישיר, hot water small glass עם הקפטן של קפה טורקי, תמיד איתך שוקולד פרה(ואיך הבאנו אלפי חבילות של שוקולד פרה למטיילים הישראלים בטרק בהרי נפאל),מה עושים עם מועמד לראשות ממשלה שהקול שלו קצת בעוכריו…

הפרסומת שצולמה במאות אלפי שקלים לקפה נמס עלית ונגנזה (תוכלו להיות בין הבודדים שיצפו בה) איך יאיר לפיד וגידי גוב יצאו בדואט בתשדירי רדיו לאמריקן אקספרס.

תוכלו לשמוע הקלטה בלעדית ונדירה של הטאלנט שבאמצע הקלטות נתן מונולוג אימפולסיבי ישר לבטן על האופן בו צריך לקריין טקסטים בטלויזיה.(רמז – לא לצעוק על הצופה…)

בהרצאה תכירו את התהליך של בניית הפרסומת, משלב הבריף, דרך פיצוח האסטרטגיה עד התובנות שמובילות לקריאטיב.
תשמעו אנקדוטות בלעדיות וסרטוני פרסומת גנוזים שמעולם לא עלו לאוויר.
איך מתמודדים עם מותג שסובל מחוסר אהדה וגורמים לו להיות אהוב יותר.
מה עושים כשאין תקציב ורוצים להגיע למודעות.

אם שאלתם את עצמיכם פעם, איך בוחרים טאלנט למותג
האם משה פרץ באמת עושה כביסה בבית שלו?
והאם הטייס של קפה טורקי באמת טייס?
מתי מותג צריך להיכנס במתחרים שלו ומתי הוא יוצא גדול דווקא כשהוא מפרגן לו?

עוד תגלו איך שירים מוכרים הופכים לג׳ינגלים (למשל ״ימים של שקט״ – ל-טוב שיש מגדל מאחוריך)
והאם הג׳ינגל של אי,אי ג׳י – 1800-400-400 וה-״-א-א-מן״ שעונים בחנוכה על הברכה של החנוכייה הוא אותו לחן.

יורם משתף את הקהל באופן מרתק והומוריסטי וחולק חוויות של יצירת קמפיינים גדולים, צילומים לשוקולד ישראלי בלב בומביי ועוד ועוד.

ההרצאה מיועדת לכל מי שאוהב פרסומות, לכל מי שעוסק בפרסום ובשיווק, אפילו למי שהפרסומות מעצבנות אותו ורוצה להבין למה?
משך ההרצאה- שעה וחצי

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.