הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

'גם אני מותג אנושי'

מרצה: ד"ר אירית קאופמן

עובד ממותג הוא נכס לארגון

כיום ברור לכולם שעובדי הארגון הם גם שגריריו. עובדים ממותגים מרגישים חלק מהארגון, ובתור שכאלה הם יהיו שגרירים טובים יותר.

הם יהיו נאמנים יותר לארגון וירצו להישאר בו ולקדם אותו. לכן מנהלים צריכים לעודד הימצאותם של עובדים ממותגים.

 

חשיבות ההרצאה

כולם חוששים מההשפעות של הבינה המלאכותית, בכל המישורים, כולל המישור האישי בתחום העבודה והקריירה. מי שיישאר רלוונטי לשוק – הוא מי שיהיה בעל ערך לארגון ולסביבת הפעילות שלו. 

בניית המותג האנושי הוא מהלך אישי וארגוני. היכולת של העובדים לבדל את

עצמם, לחדד את הערך המוסף שלהם, עוזרת לארגון, להבין טוב יותר מיהם עובדיו, במה ומתי אפשר להיעזר בהם בפרויקטים ומשימות, מה התרומה הייחודית שלהם לארגון.

תכני ההרצאה – 'גם אני מותג אנושי'

  • מהו בכלל מותג אנושי?
  • מסגרת כללית לבניית המותג האנושי בארגון / כלים יישומיים לבניית המותג האנושי
  • מי אני סביב שולחן המנהלים / שולחן העבודה?
  • שיווק המותג האנושי בתוך הארגון
  • ניתן לתכנן את תכני ההרצאות בהתאם לסוג הארגון ומאפייניו וכן להרחיבן לסדנאות יישומיות. 
  • בהרצאות גדולות תהיה חשיפה של הנושא – מסגרת כללית לבניית המותג האנושי.
  • בהרצאות קטנות, ממוקדות ובסדנאות – תרגול פרקטי של בניית המותג האנושי.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.