דף הבית » חדשנות הלכה למעשה – להביא את הדבר הבא
כיצד ייראה העולם בעוד עשור? כיצד המערכת הבנקאית, הסלולרית תתפקד? מה יהיו ההמצאות הבאות וכיצד ישרדו בתחום שירות הלקוחות? החוקים משתנים ומהר.
מנהלים ועובדים רבים נמצאים תדיר במצבים בהם נדרשת חשיבה שונה, ייחודית, בלתי קונבנציונאלית כדי לשרוד.
נקודת המוצא היא כי איננו יכולים למנוע הפתעות, טעויות ומצבי לחץ באופן מוחלט.
הרצאה זו מטרתה לבחון כיצד להמיר טעות להזדמנות עסקית, כיצד לגשת לפתרון בעיה במספר אפשרויות רב יותר וכיצד לתת לגיטימציה ללקיחת סיכונים והתנסויות כתנאי הכרחי לחדשנות ויזמות בניהול ומנהיגות. רק מי שישבור פארדיגמות יביא את הדבר הבא. רק מי שינבא את חלומות הלקוח ולא רק את צרכיו – ישרוד.
מטרת ההרצאה הינה שבירת פרדיגמות ודפוסי חשיבה, רכישת כלים אלטרנטיביים לפתרון בעיות והקניית מיומנויות לניבוי הדבר הבא!
טעות כהזדמנות– ערך הטעות באסטרטגיות חשיבה מנצחות
מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.
כל הזכויות שמורות ל – TALK SHOWS הרצאות סדנאות חיבורים 2022 © | מפת אתר » | הצהרת נגישות »
טלפון ליצירת קשר: 072-2727400
מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.