הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

להתאמן על החיים

מרצה: רונן דוידוב

כללי המאמן להצלחה – לרוץ עד הסוף עם החלומות שלנו.

הרצאה מעוררת השראה ומחשבה, המבוססת על סיפור אישי מעצים.

"אנחנו לא "חיים פעם אחת" אלא חיים כל יום – ומתים פעם אחת. אז למה לא לבנות את חיינו בתחושה של משמעות ומימוש עצמי ובהרגשה שיש תכלית לחיינו ולהשיג הגשמה עצמית? אפשר לחיות חיים מלאים בדברים שאנחנו באמת אוהבים ורוצים לעשות, זה מצריך משמעת עצמית להרגלים חזקים ולהתאמן כל העת על מנת להפוך ולהיות חגורה שחורה בחיינו" לכל ילד יש איזשהו חלום אבל איפשהו במהלך החיים אנשים מוותרים לעצמם ומאבדים את זה. קצת אחרי גיל 10 בבוקר של שבת אמי שאלה אותי שאלה שפשוט שינתה את חיי. 

בהרצאה מעוררת השראה אספר לכם על הדרך הארוכה שעשיתי משכונה קשת יום עד לאחד הימים המרגשים בחייו של אומן הלחימה.
"טקס חגורה שחורה. אולם גדול, עשרות אנשים בקהל, שורה של תלמידים ישובים דרוכים על מזרן האימונים ואני ביניהם מביט אל המורה הגדול שלנו.
מול כולם מונחת החגורה השחורה שבעוד רגע נקבל לאחר שנים של התמדה חסרת פשרות. ומולי, לא הייתה מונחת כל חגורה" .
מה בדיוק קרה שם? איך הגעתי לאותו רגע אחרי שנים של התמדה ואיך משם סללתי את דרכי דרך משברים וכישלונות כואבים.
מהתמודדות עם פציעה קשה ואתגרים כלכליים עד הגשמת חלומות ופריצות דרך בעולם הכושר בישראל.

איך הפכתי לאדם שמוביל בהשפעה, בתשוקה על מאות אנשים, מאמנים ואנשי מקצוע לשפר את איכות חייהם של רבים ולייצר הרגלים שמביאים לתחושה של משמעות והגשמה עצמית.
אני מאמין שלכל אחד יש חלום! וכדי להגשים אותו צריך אמונה עצמית, משמעת חסרת פשרות ויכולת אמיתית להתמודד עם אתגרים וכדי להצליח צריך 'להתאמן על החיים.'

אז איך עושים את זה? בהרצאה אשתף בכלים שהנחו אותי במסע חיי ואיך כל אחד יכול לפתח הרגלים ומשמעת עצמית ולהתמיד בהם לאורך זמן. אז זו לא תהיה 'עוד' הרצאת השראה ומוטיבציה אלא כזו שתתן כלים פרקטיים מבוססי מדע וניסיון בשטח לשינוי הרגלים משני חיים.

בטח תסכימו איתי שהחיים עצמם לא תמיד מתיישרים לפי נוסחאות מדויקות ולפעמים אנו נאלץ להתמודד בדרך עם אתגרים ומשברים ושם בדיוק נמדדים אותם אלו שמשיגים תוצאות יוצאות דופן בחייהם! לעומת אלו שנותרים עם חלומותיהם במגירה הישנה.

אם אתם מחפשים חוויה מעצימה, דרך סיפור אישי מרגש ומעורר השראה ולצד זה לקבל כלים ת'אכלס ומבוססי מדע וניסיון חיים איך לנוע לפעולה ולרוץ עד הסוף אל עבר הגשמת החלומות שלכם – זו הרצאה שלעולם לא תשכחו וחשוב מזה תזיז אתכם במוטיבציה מהמקום בו אתם נמצאים אל עבר שינוי חיובי בחייכם.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.