הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

פודקאסטים ככלי שיווקי

מרצה: עינת מזרחי

להעצים את המותג שלכם בעידן הדיגיטלי

פודקאסטים הפכו לאחד הכלים המשפיעים ביותר לשיתוף ידע, תקשורת ושיווק בעידן הדיגיטלי. בהרצאה זו, עינת מזרחי תשתף בניסיונה בהפקת פודקאסטים מצליחים ותסביר כיצד ניתן למנף את הפלטפורמה הזו ליצירת תוכן בעל ערך, הגדלת נראות והובלת מותגים בצורה אותנטית ומשפיעה.

פודקאסטים מחזקים הן את התקשורת הפנים-ארגונית והן החיצונית, בונים אמינות עם הקהל, ומייצרים קהילה מחויבת סביב המותג – תוך חיזוק הקשרים העסקיים וחשיפת ההשפעה לעולם רחב יותר.
ההרצאה תכלול דיונים פתוחים, שאלות מהקהל, ודוגמאות חיות לפודקאסטים מצליחים, כך שהמשתתפים יצאו עם כלים מעשיים וידע רב.

במהלך ההרצאה נלמד:

  • מתי וכיצד נכנסו הפודקאסטים לחיינו-  סקירה חווייתית של כניסת הפודקאסטים לעולם התקשורת והעסקים, כולל האזנה לפודקאסטים מובילים שימחישו את כוחם ואת השפעתם על השיח הציבורי והפרטי.
  • תהליך הפקת פודקאסט – איך בוחרים פורמטים וז'אנרים, מפצחים את הקונספט ומכינים תכנית עבודה להפקה אפקטיבית.
  • איך מראיינים בצורה נכונה, איך לבנות רשת קשרים עם מומחים בתחום, להרחיב את קהל המאזינים בעזרת אסטרטגיות שיווק מדויקות ואפקטיביות וביניהן גם יצירת שיתופי פעולה עם פודקאסטים מובילים, והופעה כמומחים בתכניות פודקאסט קיימות.

למי זה מתאים?

  • מנהלי מותג, אנשי שיווק ודוברות בארגונים שרוצים לנצל את כוח הפודקאסטים לצמיחה עסקית. 
  • עובדים בכל הדרגים, במטרה לחזק את הקשרים הבינאישיים בארגון, ליצור תחושת שייכות, למידה משותפת וגיבוש.

פודקאסטים בכלל, ולא רק ארגוניים, הם כלי חזק לבניית מותג אישי ועסקי, יצירת קשרים משמעותיים עם קהל היעד, והפצת מסרים בצורה מעמיקה ואותנטית. הם מאפשרים לחברות להרחיב את ההשפעה שלהם גם כלפי חוץ על ידי יצירת שיח פומבי וביסוס סמכות בתחום הפעילות שלהם. דרך פודקאסטים, ניתן לבנות קהילה נאמנה, להעמיק את הקשרים עם לקוחות, ולשדר מקצועיות ואמינות באופן יצירתי ונגיש יותר מאמצעי תקשורת מסורתיים.

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.