הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

לי תום דותן

אודות

לי תום-דותן היא מומחית לפסיכו-טכנולוגיה (כן, יש דבר כזה! התחום בודק איך הטכנולוגיה משפיעה על הפסיכולוגיה ומערכות היחסים שלנו) ויועצת בינלאומית מבוקשת שמרבה להתראיין בתקשורת. בנוסף, היא מנחה ומרצה בחברות וארגונים ומלמדת איך להישאר אנושי בעידן טכנולוגי.
המהפכה הטכנולוגית שינתה את כללי המשחק.

בעולם של אנשים שמכורים למסכים, כשרובנו ישנים עם הטלפון ליד הכרית, שולחים ווטסאפ במקום לדבר ומשתמשים באימוג'י במקום להגיד איך אנחנו מרגישים להתנהלות הזו יש השפעה ניכרת על דפוסי התקשורת שלנו, הן בעבודה והן בחיים האישיים.

לי, חוקרת את האבולוציה של התקשורת קשרים וזהות עצמית בעידן הטכנולוגי ומציעה כלים פרקטיים להתמודד עם האתגרים החדשים של המאה ה-21. כיועצת הרשמית של OkCupid , לי מביאה איתה ידע ייחודי על הממשק בין טכנולוגיה ופסיכולוגיה, ומסייעת לנו ליצור קשרים אותנטיים עם עצמנו ועם אחרים.

עם ניסיון רב שנים כפסיכותרפיסטית וכבעלת תואר שני בניהול משא ומתן וישוב סכסוכים, המשימה של לי היא פשוטה: לשתף בדרכי מחשבה שיעזרו לכם ליצור חיים טובים יותר.
היא מונעת על ידי רצון עז להראות לכם שלא משנה באיזה מצב אתם נמצאים, תמיד יש דרך להתקדם ולהרגיש טוב יותר. היא כאן כדי לחסוך מכם את כאבי הראש והלב שהיא חוותה בעצמה, ולספק לכם את הכלים שיאפשרו לכם לחיות חיים מלאים ומעניינים.

ובפן האישי: למרות שנולדה באמסטרדם ובמסגרת המחקר שלה גרה תקופות ארוכות בחו"ל, לי היא הכי ישראלית שיש ואוחזת בפאזל של זהויות : מצד אחד, סבתא שלה ז"ל, ניצולת שואה, אמרה לה בילדותה שכל חיוך שלה מרגיש כמו ניצחון על הנאצים ומאז היא משתדלת לחייך כמה שיותר. ומהצד השני כבעלת מוצא תימני, היא מכבדת מסורת אבות ומקדמת את אהבת החינם.

הרצאות

מרצים נוספים

מעוניינים בהרצאות של לי תום דותן? השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם!