הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

Goodvertising – בין פסטיבל קאן לתיקון עולם

מרצה: יורם לוי

איך עשיית טוב בעולם עושה טוב גם במאזן השנתי של חברות מובילות

בשנים האחרונות אחת ממילות ה-״באזז״ הנפוצות ביותר בעולם השיווק והפרסום העולמי היא – "doing good" בתרגום חופשי – עשיית טוב.
האם מדובר רק בפילנטרופיה או שעשיית טוב עושה טוב גם בקופה הרושמת?…

אם חשבתם ש-״עשיית כסף״ ו-״עשיית טוב״ הם מונחים הסותרים זה את זה, והקונפליקט מייצר אצלכם לפעמים רגשות אשם בין כאנשים פרטיים ובין המנהלים ומנהיגים בחברות ובמותגים, כדאי מאד לשמוע את ההרצאה הזו.

יותר ויותר חברות בינלאומיות ותאגידים מרכזים תקציבי שיווק ופרסום במהלכים שמטרתם לעשות טוב יותר בעולם, בתחומים שונים כמו סביבה ירוקה, זכויות מיעוטים, טיפול בקשישים, בעוני, בתאונות דרכים ובעוד זירות רבות שבקצה שלהן אנשים נזקקים או סביבה נזקקת, מקבלים פיתרונות קונקרטיים של ממש.

בין החברות הללו ניתן למצוא את פרוקטר אנד גמבל, יוניליבר, קוקה קולה, סמסונג ומותגים מובילים נוספים. התופעה המבורכת הזו גם זכתה לשם – "Goodvertising"

הכלאה בין המילים – גוד (טוב) ואדוורטייסינג (פרסום) בהרצאה יורם מסביר את התופעה ההולכת ומתרחבת של ״גודוורטייסינג״, תוך הצגת דוגמאות מהפרסומות והקמפיינים המרתקים שזכו בפסטיבל קאן בשנים האחרונות, ומשרתים גם את המותג וגם את עשיית הטוב.

האם מדובר בציניות של החברות? האם מדובר ב- Win-win ? לוי חולק עם הקהל בצורה סוחפת, מרגשת וגם הומוריסטית בטרנד שהולך ומתרחב בעולם, ונוגע בכל אחד ואחת מאתנו ברמה המקצועית, האישית והערכית.

אורך ההרצאה – כשעה ורבע

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.