הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

"The power of Yalla"

מרצה: יורם לוי

על הדרכים להוציא רעיונות מהכח אל הפועל, ואיך גורמים לדברים לקרות.

שאלת מיליון הדולר (ולפעמים הרבה יותר…) היא איך אנחנו גורמים לרעיונות טובים לקרום עור וגידים, ולפרוץ לעולם.
רבים מהרעיונות הטובים, חלקם אף מצוינים, נשארים במגירה, לכל היותר הן מסיימות בתור מצגת שהוצגה ללקוח או למשקיעים.

בהרצאה "The power of Yalla" יורם לוי מציג את אנרגיית ה-״יאללה״, מילת הקסם, שעושה את ההבדל הגדול בין תוכניות ליישום, בין חלום לבין מציאות ובין תאוריה לפרקטיקה.

את ההרצאה הזו לוי הציג ברומא בפני פורום של מנהלי הקריאטיב הראשיים האחראים על הפרסום באזור – Emea (Europa Middle east Africa ) של סוכנות הפרסום הבינלאומית המובילה Saatchi Saatchi לאחר שמשרד הפרסום הישראלי של הסוכנות, באומן בר ריבנאי (בו שימש לוי כמנהל הקריאטיב הראשי וכמשנה למנכ״ל) זכה ב-5 אריות זהב בפסטיבל קאן הבינלאומי לפרסומות, והפך לסוכנות המדוברת של הרשת העולמית.

רעיונות שנשמעו בתחילה כבלתי אפשריים, כמו לייצר בנק דם משותף להורים שכולים,ישראלים ופלסטינאים, עם כל כך הרבה התנגדויות, חסמים, מכשולים ופוליטיקה בדרך, הצליחו להתגשם, ולהגיע עד לאו״ם, לבית הלבן, ולקבלת האות הוקרה בפסטיבל ניו יורק.

למה הניסיון שלנו לחקות הצלחות של אחרים נידון על פי רוב לכישלון, ודווקא הדברים הכי אותנטיים, הכי מותאמים אישית הם בעלי סיכויים טובים יותר לפרוץ.
״be yourself״ איננה סיסמה קלישאתית, אלא הדרך להוציא את הפועל רעיונות יוצאי דופן.

יורם לוי, שניהל עשרות רבות של תקציבים מובילים ישראלים ובינלאומיים, חולק עם הקהל, טיפים על מערכת היחסים עם הלקוחות שהופכים להיות מפתח חשוב בדרך להוצאה לפועל של רעיונות שהיו יכולים להישאר עמוק במגירה, ולמה ״הלקוח שלך חייב להיות השותף שלך״. כדרך חיים תוביל אתכם להצלחות הגדולות באמת.

איך עושים את כל זה?
כדאי להגיע להרצאה ולפגוש על הדרך כלים, תובנות, רעיונות ודוגמאות להתחמש באנרגיית ה-Yalla (אחרי שעה של הרצאה ברומא, אפילו מנהלי הקריאטיב מאירופה נדבקו במילה, והוסיפו את הביטוי -״YALLA״ לארגז הכלים שלהם.

אורך ההרצאה: כשעה

מחפשים הרצאה או סדנא? הרצאות וסדנאות מעניינות במגוון תחומים אצלכם בארגון.