הרצאות / סדנאות    TALK SHOWS

יורם לוי

אודות

יורם לוי הוא פרסומאי, מרצה, יוצר תוכן ומוסיקאי ויועץ לארגונים.

לוי מגיע מעולמות הפרסום והקריאטיב.
ב-30 שנה האחרונות הוא פרסם את החברות המובילות במשק (ביניהן: שטראוס-עלית, סנו, הוט, מגדל, ועוד) ומותגים בינלאומיים רבים.
כיום הוא שותף במשרד הפרסום ברוקנר/יער/לוי, מנהל קריאטיב ראשי, יועץ אסטרטגי, ומרצה לארגונים ועסקים על סטורי טלינג, "goodvertising" על הדרך להוציא מהלכים מהכוח אל הפועל ועוד.

יורם הקים את מיזם ״שומר מסך״ פורום של אנשי תקשורת הפועלים להתמודדות עם ההתמכרות לטלפון החכם.
הרצאתו ״שומר מסך״ זכתה לעשרות מופעים בפני גופים מובילים במשק, מנהלי בתי ספר, רופאים, חברות הייטק ועוד.

לוי אחראי על קמפיינים פרסומיים של המותגים המובילים בישראל ב-30 שנה האחרונות ביניהן ביטוח ישיר (קמפיין היונים) קפה טורקי עלית (״הוט ווטר סמול גלאס״) תמיד איתך שוקולד פרה, השקת המותג Orange בישראל ועוד.

יורם לוי

בתחום הפוליטי יורם ניהל קריאטיבית את קמפיין הבחירות של יאיר לפיד ב-2013 (באנו לשנות) ושל המחנה הציוני ב-2015.

עבודותיו זכו בין השאר ב בגארנד פרי בפסטיבל ניו יורק, וב-5 אריות זהב בפסטיבל קאן, שם גם הוזמן פעמיים לשמש כשופט בתחרות.
לוי הגיש במשך שנתיים תכנית רדיו ברדיו תל אביב, יחד עם דפנה שפיגלמן ובעל טור ״מדור גרושים״ באתר סרוגים.

במקביל לעבודתו יורם לוי חבר ועד מנהל בעמותה הישראלית להפרעות קשב, לוי, בוגר רימון גם יצא לאחרונה במופע אישי, אינטימי אקוסטי, הכולל שירים מקוריים, סיפורים ותובנות מעבודתו ומחייו.

בשבע השנים האחרונות לוי מנגן בהתנדבות בכל יום ששי בבתי חולים ובתי אבות אם צריך לתמצת את מה שיורם לוי עושה בשנים האחרונות בשורה אחת:

״הוא נוגע באנשים ומשפיע עליהם בצמתים חשובים בחיים וגם ברגעים פשוטים ביום יום״

את הקמפיינים שלו ראו מיליוני ישראלים, ובשנים האחרונות הוא גם חולק את התובנות שלו ואת הטכניקות שמאפשרות לגעת באנשים, בארגונים ובקהלים רחבים הרבה יותר.
לוי נותן כלים לאימון שרירי היצירתיות שקיימים בכל אחת ואחד מאיתנו.
וחולק עם הקהל את הדרכים להוציא רעיונות גדולים מהכח אל הפועל, ולהפוך חלומות למציאות.

הרצאות

מרצים נוספים

מעוניינים בהרצאות של יורם לוי? השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם!